4 maja 2013

Maseczka nawilżająca do twarzy Essentials firmy Oriflame - moja opinia.

Recenzja książki już była, więc myślę, że pora wziąć pod lupę jakiś kosmetyk:)
Wybrałam maseczkę nawilżającą do twarzy Essentials firmy Oriflame.




Opis producenta:
Głęboko nawilżająca formuła z kompleksem multiwitaminowym i wyciągiem z jeżówki cudownie regeneruje zmęczoną i poszarzałą cerę. Nakładaj maseczkę na twarz 1-2 razy w tygodniu, pozostaw na 10 minut, a następnie spłucz. 50 ml

Moja opinia:
Maseczka ma delikatny i przyjemny zapach,gęstą konsystencję. Po nałożeniu na twarz czułam mrowienie. Po spłukaniu wodą mogę śmiało powiedzieć,że maseczka ta działa cuda, gdyż twarz miałam ładnie ściągniętą, napiętą, matową(ani jednego błyszczącego śladu), gładką i cudownie miękką jak pupcia niemowlaczka:) Dodatkowo kusząca cena-dałam za nią 8.90:) Całość zamknięta jest w tubce o delikatnym kobiecym wzorze:)

Myślę,że kosmetyk ten na stałe zagości na mojej półce:)

5 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać, ale mam tą maseczkę i jeszcze jej nie używałam.
    Tak narzekam na swoją cerę a mam takie kosmetyki w zasięgu ręki.

    Teraz naprawdę ją wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że nie będziesz zawiedziona:)
      Daj znać jak Ci służy:)

      Usuń
  2. mam i polecam .

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.