4 sierpnia 2013

5.08 - 12.08 W A K A C J E :) )

Od jakiegoś czasu z tęsknotą wysłuchuję relacji z wczasów swoich bliskich i znajomych. Jedni byli tu inni tam, ale zdecydowana większość odwiedziła nasze polskie morze. W końcu przyszła i na mnie pora:) Razem z rodziną jedziemy odpocząć w miejsce ze zdjęcia:)
Zmienić klimat, zresetować się, zapomnieć o problemach i szarej codzienności, pooglądać piękne widoki to jest to o czym marzę od dawna:) Mam nadzieję,że pogoda dopiszę i wrócimy nie dość,że zadowoleni to jeszcze opaleni:) Trzymajcie za to kciuki:) Ja na koniec przypominam Wam o konkursie, który znajdziecie  TUTAJ :) Przypominam też,że osoba która zaprosi najwięcej znajomych do konkursu, również otrzyma upominek w postaci lakieru do paznokci i zestawu próbek:) Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia za tydzień :**

1 komentarz:

  1. Życzę udanego pobytu, słonecznych i ciepłych dni, po powrocie liczę na jakąś fajną fotkę:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.