29 sierpnia 2013

WYNIKI konkursu na zakończenie wakacji



Kochani w konkursie z Agnieszką Chojnacką walczyliście o kolczyki lub zestaw biżuterii do wyboru:)




Z losowaniem były znowu problemy. Jedna osoba nie udostępniła zdjęcia publicznie, inna nie polubiła jednego z fun page... ehh..

Siedziałyśmy z Agą przed komputerami, Aga losowała i razem sprawdzałyśmy i w końcu się udało wybrać osobę,która spełniła wszystkie warunki.

Nagroda wędruje do..
...

...


Bożena Anna J 1


Nagrodą jest wybrany przez laureatkę komplet biżuterii:)

Bożenkę proszę o kontakt w sprawie wygranej z Agnieszką


Dziękuję Wam za wspólną zabawę, a na następną zapraszam już niebawem:)

Co powiecie o konkursie na najaktywniejszego obserwatora na blogu? :))

Dobrej nocy:)

7 komentarzy:

  1. serduszka mi się podobają, ale nie mogę za bardzo nosić takiej biżuterii.
    szkoda, że nie załapałyśmy się na spotkanie blogerek. może kiedyś będziemy miały okazje się zobaczyć. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo wrażliwe osoby takich kolczyków nosić nie mogą, np moja mama;) Co do spotkania-no szkoda, może następnym razem, chyba,że wcześniej zrobimy coś swojego;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam kolczyki od Agnieszki Chojnackiej, są śliczne, podobne do tych drugich na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.