24 lutego 2014

Dzień Kobiet - moc prezentów mam dla Was do wygrania:)

Dzisiejszy post jest z cyklu tych luźnych. Chciałabym bowiem zaprosić Was na rozdania, które są organizowane na moim fanpage. Do wygrania są naprawdę bardzo atrakcyjne nagrody, więc zachęcam Was kochane do brania udziału:)

Zaprezentuje Wam teraz nagrody i same zdecydujecie czy warto:)

1. Komplet seksownej  bielizny



2.Komplet biżuterii

 3.Sukienka




4. Kosmetyki (nagroda dla 2 osób)



5. Voucher na zakupy



Przypominam także o trwającym rozdaniu na blogu:)



Mam nadzieję,że Was zachęciłam:) Po więcej informacji zapraszam na fanpage.

............................................................................

Ogłoszenia parafialne

Mam do sprzedania laptop Samsung. Stan idealny. Używany sporadycznie do oglądania filmów. Chętnych zapraszam na priv.

7 komentarzy:

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.