10 września 2015

Matujący krem na dzień dla cery tłustej i mieszanej Lambre. Ulubieniec !

Mam cerę mieszaną. W wieku dorastania przysparzała mi ona wielu problemów. Później wszystko się unormowało, oprócz tego nieestetycznego świecenia, które towarzyszy mi na co dzień . Próbowałam już wielu specyfików i okazało się,że ciężko jest dobrać odpowiednią pielęgnację. Owszem były kremy, które na jakiś czas ogarnęły efekt świątecznej choinki. Niestety nie trwał on długo i choć dobrze wpływał na strefę T, to jednak przesuszał policzki i musiałam walczyć z brzydkimi, suchymi skórkami. Już miałam się pogodzić z takim stanem rzeczy i wtedy właśnie trafiłam na matujący krem na dzień dla cery tłustej i mieszanej marki Lambre. Nie będę ukrywać,że szybko skradł moje serce.

Opakowanie:

Piękny i gustowny szklany flakon w kolorze klasycznej bieli. Znajduje się na nim tylko nazwa produktu, logo marki i pojemność - 50ml. Bardzo mi się podoba taki minimalizm. Flakon zakończony jest pompką w kolorze złota, na której znajduje się przezroczysta, plastikowa nakładka. Całość umieszczona jest w solidnym kartoniku.


Opis producenta i sposób użycia:

"Krem matujący na dzień z linii Evermatting Line LAMBRE doskonale nadaje się do pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Dzięki bogatej recepturze opartej w dużej mierze na składnikach pochodzenia naturalnego krem usuwa nieestetyczny połysk, ściąga pory, zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych, delikatnie wygładza i rozświetla cerę. Krem z serii Evermatting Line spowalnia wydzielanie łoju z komórek łojowych (sebocytów).
Krem zawiera cenny składnik EVERMAT ™, który stanowi połączenie ekstraktu z kory afrykańskiego drzewa Enantia chlorantha oraz kwasu oleanolowego. Te aktywne składniki regulują wydzielanie sebum, zmniejszają rozmiar porów oraz redukują połysk skóry.
Matting Day Cream z linii Evermatting delikatnie dbając o skórę efektywnie ją nawilża oraz redukuje drobne zmarszczki. Matujący krem na dzień sprawia, że skóra staje się jędrna, rozświetlona, bez zanieczyszczeń i kompleksów. Cera pielęgnowana przez Matting Day Cream Evermatting Line przez długi okres utrzymuje młody wygląd oraz zdrowy koloryt.
Sposób stosowania:
Codziennie rano na oczyszczoną przy pomocy płynu micelarnego Micellar Cleansing Water EVERMATTING LINE cerę, nałożyć krem delikatnie masując opuszkami palców. Rozprowadzić na powierzchni, omijając okolice wokół oczu. Nadaje się do stosowania pod makijaż."
Skład:


'Moja opinia:

Matujący krem od Lambre można jeść oczami. Eleganckie opakowanie niewątpliwie zwróci uwagę każdej kobiety. Jest w nim bowiem coś szykownego. Połączenie bieli ze złotem nadaje mu wręcz arystokratycznej dostojności. Pompka jest wysokiej jakości - działa sprawnie i lekko, nigdy się nie zacina.



Krem jest koloru białego i ma przyjemną, lekką konsystencję. Natomiast świeży i subtelny zapach tylko umila nam aplikację.




Po naduszeniu na pompkę otrzymujemy niewielką porcję kremu, która wystarcza na posmarowanie jednej połowy twarzy. Podoba mi się takie dawkowanie, gdyż nie znoszę kiedy produkt leje się z pompki i nie można nad nim zapanować. Tutaj tego problemu nie ma.Na zdjęciach powyżej pokazałam Wam ile produktu wypływa po jednym naduszeniu pompki. Na twarz i szyję zwykle potrzebuję 4-5 takich porcji.

Krem ma lekką konsystencję. łatwo się rozprowadza i natychmiast się wchłania do całkowitego matu, który towarzyszy mi przez osiem godzin. To niesamowite, gdyż żaden produkt nie utrzymywał mojej cery w ryzach przez tak długi czas. Matting day cream oprócz tego,że świetnie matuje to również nawilża. Stosuje go już od kilku tygodni i nie mam żadnych problemów z przesuszonymi policzkami, suchymi skórkami, czy wypryskami. Mojej cery on nie zapycha, ani nie podrażnia. Jest również bardzo wydajny. Do tej pory zużyłam równe pół opakowania. Krem świetnie współgra z podkładem. Jedyny minus jaki zauważam to dostępność. Niestety nie zauważyłam go w pobliskich drogeriach, ale możemy go kupić w sklepie internetowym za cenę 45zł, która jest absolutnie adekwatna do jakości. Polecam.

22 komentarze:

  1. Na maksa podobają mi się ich opakowania < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również <3 Ten styl kojarzy mi się trochę jak scandi we wnętrzach :)

      Usuń
  2. Jakie piękne ma opakowanie:) W dodatku wydaje się być idealny dla mojej cery , chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że znalazłaś krem, który odpowiada Twojej cerze, ja mam raczej skłonność do przesuszeń i ściągnięcia, moja twarz się nie przetłuszcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórę suchą polecam krem Cetaphil dostępny w aptekach. Rewelacyjnie nawilża :)

      Usuń
    2. Żaneta z jednej strony zazdroszczę, bo dłużej trzyma się na suchej cerze makijaż, a z drugiej strony każdy jest jak go Bozia stworzyła i nie ma co narzekać. Trzeba po prostu znaleźć swój ideał w pielęgnacji :)

      Usuń
  4. Mimo że mam cerę mieszaną to muszę używać kremu mocno nawilżającego ( Cetaphil) ale chętnie sięgnę po krem matujacy strefę T :) Niestety dobre kosmetyki muszą swoje kosztować.....

    Na jak długo wystarczy Tobie ten krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu krem jest bardzo wydajny. Używam go regularnie (codziennie rano) od połowy lipca i mam jeszcze połowę opakowania :)

      Usuń
  5. Opakowanie jest cudne :-) uwielbiam tego typu ,miłe dla oka rzeczy ,a jeśli jeszcze są dobre w działaniu to nie ma lepszego połączenia, hehe, Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuteczność i piękna oprawa w tym produkcie idą w parze :)

      Usuń
  6. Ostatnio bardziej potrzebuję nawilżenia niż matowienia. Pozdrawiam Cię serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepsze są takie produkty 2w1 -> nawilżająco-matujące.
      Buziaki kochana :*

      Usuń
  7. Alicja Szpunar-Chyćko:) Nie uzywałam jeszcze żadnego z kremów tej marki ale bardo mnie nim zainteresowałaś. Zajrzę tam z pewnością ! Opakowanie jest bardzo eleganckie, stylowe wręcz. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Alicjo :) Z tego co wiem rekomendowaną przeze mnie wodę różaną już kupiłaś:) Zachęcam zatem również do zapoznania się z tym kosmetykiem :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Lambre.Prawie wszystkie się u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ta debiutowała w mojej kosmetyczce, ale wiem,że będę do niej wracać i chętnie poznam inne kosmetyki :)

      Usuń
  9. Bardzo elegancko wygląda :) i fajne ma działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie luksusowe, fajnie, że się sprawdza korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.