25 listopada 2015

Zapraszam na konkurs z marką Revitalash.

Witajcie kochani. Dzisiaj będzie króciutko, chciałabym bowiem zaprosić Was do kończącego się już konkursu z marką Revitalash. Możecie zawalczyć o kultowe produkty tej marki.


W pięknie zapakowanym boxie znajdują się :

- Jedwabista baza pod tusz do rzęs
- Aksamitnie wydłużający tusz do rzęs
- 2 zestawy pysznych herbat
- materiały reklamowe - ulotki

Aby zawalczyć o ten luksusowy box należy opisać w komentarzu Twój sposób na jesienny relaks. Szczegóły znajdziecie TUTAJ. Jeśli nie macie fb, a chcielibyście wziąć udział wystarczy zaobserwować mój blog i zgłosić się pod tym postem do zabawy.

ZAPRASZAM :)

6 komentarzy:

  1. Świetna nagroda!!
    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przygarnełabym ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział ! Mój sposób na jesienny relaks to długa kąpiel w wannie, świeczki, ciepła herbata i oczywiście ciepły koc. Pozdrawiam i obserwuję :) http://lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, też spróbuję. Zestaw kusi niesamowicie.

    Sposób na jesienny relaks?
    Oryginalna nie będę, ale wanna wypełniona pięknie pachnącym płynem najlepiej z nutą cynamonu lub goździka to podstawa (chwilowo jeszcze wanny nie mam, ale za 2tyg powinnam się już w niej pławić :D) Na chwilę obecną relaks i ukojenie w te brzydkie dni przynosi mi herbata z dużą ilością cytryny i odrobinką cukru obowiązkowo w ulubionym kubku. Słuchanie ulubionego zespołu - Perfect i sierściuch, czyli piesa grzejąca stopy :) a do tego odgłos trzaskającego i palącego się w piecu drewna :) niestety nie jest to kominek, ale też miło jest.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.