8 marca 2016

Kilka pomysłów na spędzenie Dnia Kobiet.

Najbardziej popularnym prezentem na Dzień Kobiet są kwiaty i słodycze. W każdym sklepie, kwiaciarni czy markecie znajdziemy dziś mnóstwo promocji. Uliczne stoiska z kwiatami tętnią życiem i często dzięki nim mężczyźni dostają olśnienia, idą za tłumem i na odczepnego kupują Ci tulipana. Krótkie życzenia, całus, a potem dzień jak co dzień. Koniec z tym. Dziś przedstawię Ci kilka propozycji, które zmienią tą datę na najbardziej wyczekiwaną w roku.


Po pierwsze znajdź tego dnia czas dla siebie. Łatwo się mówi, ale raz do roku warto tak sobie zorganizować przestrzeń, aby po prostu wypocząć. Niech Twój mężczyzna przejmie dzisiaj na siebie Twoje obowiązki. Obiad, sprzątanie, opieka nad dzieckiem - nie każdy to lubi, ale każdy potrafi. Co Ty masz przez ten czas robić ? -> Spędź go z przyjaciółkami.

1. Wybierzcie się razem do kina. Nie ma jak to beztrosko zajadać się popcornem, śmiać się do łez, wzruszać lub bać się (w zależności jaki film wybierzecie). Gwarantuję Ci,że będziecie się dobrze bawić. Seanse są od rana do późnego wieczora, wiec sama wybierz odpowiednią dla siebie godzinę.

2. Zaszalejcie i zafundujcie sobie zabieg w SPA. 8 marca gabinety kuszą różnymi pakietami i fajnymi obniżkami. Warto korzystać z takich okazji i oddać się chwili relaksu.

3. Zakupy - można je robić na co dzień, ale takie większe w babskim towarzystwie mogą okazać się fajną zabawą.

4. Pokonuj lęki, przekraczaj granice - może skok na bungee, hide park, lot szybowcem? Nie ma to jak pozytywny skok adrenaliny.

5. Zapisz się na interesujący Cię kurs. Rozwój osobisty? Manicure hybrydowy? Rozwijaj swoje pasje!

6. Zawsze obiecujesz sobie,że zaczniesz ćwiczyć, ale brak Ci motywacji? Wykup pakiet na siłownie lib fitnes. Kiedy już to zrobisz będziesz pilnowała, aby systematycznie uczestniczyć w zajęciach.

7. Zrób sobie zmysłową sesję fotograficzną. Kto ma na to czas w natłoku codziennych zajęć? Takie osoby można policzyć na palcach jednej ręki. Wykorzystaj ten czas. Taka pamiątka zostaje na lata.

8. A może wieczorny wypad w gronie samych kobiet? Restauracje, hotele i kluby tętnią tego dnia życiem i prześcigają się w atrakcjach przygotowanych dla pań.

Kochane czytelniczki życzę Wam, abyście Dzień Kobiet miały codziennie!

14 komentarzy:

  1. ja dziś jadę do koleżanki z winem i zostaję na noc. będziemy świętować i wspominać dawne szkolne czasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Według mnie Dzień Kobiet najlepszy jest właśnie z przyjaciółkami :)W domu cały harmonogram dnia i wieczoru ustawiony jest pod kątem dziecka, a na końcu padasz jak kawka i Dzień Kobiet okazuje się zwykłym, codziennym dniem.

      Usuń
  2. My już po swietowaniu, babskie grono i do tego super, długa wyprawa kładem z moją córcia:-)dzień jeszcze sie nie skończył ale jesteśmy mega zadowolona, bo spędziłam go z córcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w sobotę świętowałam z koleżankami :)Dzisiaj już nie miałabym możliwości, bo mąż w delegacji ;)

      Usuń
  3. Dzień jak każdy inny :)
    Wieczorem zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Kobiet, warto bo fajna nagroda czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba spędzę wieczór z mężem przy jakimś winku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja walentynki spędzam z mężem, a w Dzień Kobiet staram się być z przyjaciółkami :)

      Usuń
  5. Ja spędzam wśród kobiet :)
    Kobiece spotkanie<3.
    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się chociaż z tego kwiatka ucieszyła, a nic nie dostałam, bo brak drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż jest obecnie w delegacji, wiec od niego też nic jeszcze nie dostałam :) Życzę Ci ogromu miłości :)

      Usuń
  7. Dobrze sposoby, nie tylko na ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przeważnie wtedy staramy się zrobić coś dla siebie :)

      Usuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.