21 stycznia 2017

Moje piosenki 2016

Parę dni temu wzięło mnie na wspomnienia. Przeglądałam właśnie wpisy z podsumowania 2015 roku i trafiłam na moje ulubione kawałki, które umilały mi czas w tamtym okresie. W tym roku taki post jeszcze się nie pojawił, więc szybciutko postanowiłam nadrobić zaległości, aby pokazać Wam utwory, które najczęściej słuchałam w minionym roku. Który z nich sprawił, że nóżki same się ruszały, który według mnie jest idealnym podkładem do romantycznego wieczoru, i który potrafi wycisnąć ze mnie dwoma zwrotkami milion łez? Zapraszam do słuchania, być może znajdą się tu i Twoje ulubione kawałki?

* słuchaj na słuchawkach lub za pomocą sprzętu z dużym basem




Carla's Dreams - Sub Pielea Mea - tytuł (podlinkowany) prowadzi do klipu, który najczęściej słuchałam. To utwór, przy którym nóżki same chodziły, miotła i odkurzacz miały mnie dość, bo innych tancerzy znaleźć nie mogłam, ale za to prace domowe szły raz dwa. Pomyśleć, że wystarczy założyć słuchawki na uszy, zrobić na full i zapomnieć o rzeczywistości. Świetna taneczna muzyka.



Burak Yeter - Tuesday - ta niezwykle seksowna piosenka, która mimo zmysłowego głosu wokalistki ma jednak w sobie pazur. Jest dla mnie idealnym podkładem do miłego wieczoru we dwoje. Dlaczego? Właściwie w pierwszym zdaniu odpowiedziałam na to pytanie. Ciepły i spokojny głos wokalistki, a w tle szybsze nuty - Trudno mi rzeczowo odpowiedzieć, ale wystarczy posłuchać tego utworu, by zrozumieć, że coś ona w sobie ma.


Anna Karwan - Otwarcie KSW 23 - trafiłam na nią przez przypadek, przekopując czeluście you tube. Uczestniczka the voice the poland zachwyciła mnie swym niebywałym talentem. Przesłuchałam chyba wszystkie jej wykony na yt,a dzisiaj pokażę Wam klip z otwarcia KSW 23. Wymiata, prawda?



Anita Lipnicka - Ptasiek - to właśnie ta piosenka, przy której wylałam morze łez...  Zrobiła się o niej głośno tuż przed dniem wszystkich świętych i przysłuchując się jej odnalazłam siebie. TEN POST wyjaśni Wam wszystko. Tęsknię, kocham, żałuję i mam nadzieję, że kiedyś się jeszcze spotkamy tato...



Hasta El amanecer - Nicy Jam - W 2016 roku odkrywałam również hity w innych językach niż polski i angielski. Ku mej uciesze coraz więcej jest zagranicznych piosenek, które przyprawiają o mocniejsze bicie serca. Nicy Jam jest na to doskonałym przykładem.


Beyonce - Drunk in love - to chyba najseksowniejsza piosenkarka na świecie. Piękne ciało, wspaniały głos - śliczna, utalentowana, seksowna niegrzeczna dziwczynka, która nie boi się okazywać mężowi uczuć na scenie. Zresztą zobaczcie sami. Piosenka stara, ale i ta ją uwielbiam.


Nicole Scherzinger - Your Love - pamiętam ją jeszcze za czasów Pussycat Dolls i mimo kariery solowej nie przestałam ją lubić. Dancowy kawałek rusza pupkę z parkietu.


Cleo - Mi się chcę - ta piosenka mówi chyba o każdym z nas -> od poniedziałku do piątku tkwimy w pracy, a w weekend mamy ochotę się rozerwać. Cały sens piosenki w jednym zdaniu.


Sarsa - Zapomnij mi - to piosenka, którą swego czasu najczęściej śpiewałam. Podoba mi się głos wokalistki, słowa piosenki i ich sens - z życia wzięte..


Natalia Nikiel - Error - tak jak w zeszłym roku pokażę Wam piosenkę, której nie poznałabym, gdyby nie reklama w tv. Fajna, rytmiczna, klubowa i polska.



IV edycja zumba summer party Mielno
- dobra przyznaję - byłam tam- cztery godziny pociłam się tańcząc podczas tego maratonu, ale jest to jedno z niewielu wspomnień, które warto opisywać. Na tej imprezie po prostu powinno się być, choć przy panach instruktorach trudno było się skupić ;) Na klipie widać mnie parę razy - znajdziecie zakręconą mnie?


Lubię się przed Wami odkrywać - pokazywać co mnie cieszy, a co smuci, co mnie zachwyca i co wprawia mnie w dobry nastrój.W takich krótkich zestawieniach możecie poniekąd poznać mnie, moje prywatne życie, upodobania, a ja mogę zarazić Was tym co kocham, a czym się rzadko dzielę. Przy muzyce każda praca idzie w błyskawicznym tempie, często jest ona lekiem na całe zło, sposobem odcięcia się od świata i wyrażenia uczuć, które nie chce się wypowiedzieć. Lubię odreagowywać w ten sposób i wierzę, że nie jestem w tym sama.

-> ulubione kawałki 2015 roku
-> ulubione książki 2016 roku

33 komentarze:

  1. Ja słucham Carlas ale w wersji od Buraka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ! ;) Można się dowiedzieć co lubisz !!! :) Ja ostatnio w słuchawkach mam ciągle Clean Bandit ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam TEN POST i siedzę i ryczę :( nic nie wiedziałam...ale od razu przypomniała mi się choroba i śmierć mojej Mamy bo niedawno minęło 2 lata...
    Zaraz puszczę sobie resztę pioesenek żeby się rozweselić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och kochana,widzę, że jesteś bardzo empatyczną kobietą -zupełnie jak ja, dziękuję 💋

      Usuń
  4. Chętnie wrócę i posłucham jak tylko odbiorę laptop od naprawy :) Na komórce za szybko tracę transfer :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cleo ostatnio wpadła mi w ucho na siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam brać z Ciebie przykład, bo mi na siłownię zawsze jest za daleko ;-) co do piosenki - chyba milion razy widziałam tą słynną reklamę, ale nie potrafiłam wyłapać z niej słów ;-) znalazłam ją na yt przez przypadek i polubiłam

      Usuń
  6. Kilku wykonawców nie znałam, ale wydaje mi się że lubimy podobne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz 😀 jednak nie jestem jeszcze aż tak stara, by nie być na czasie z muzyką 😉

      Usuń
  7. Kilka tylko kojarzę, ale na żadną nie przepadam :D Ja teraz słucham na okrągło dwóch nowych singli Eda Sheerana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka piosenek znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moje klimaty, chyba tylko Cleo z tego lubię :)

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! Do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sub Pielea Mea maltretowałam ostatnio do znudzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Skąd ja to znam :) Był czas, że bez przerwy miałam to w słuchawkach :)

      Usuń
  11. Fajne piosenki ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przesłucham te utwory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam Sarsę i Natalię Nykiel, ale za nimi nie przepadam :P Reszty chyba nawet nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się podoba właśnie ta ich inność :) Zdecydowanie wyróżniają się na polskiej scenie muzycznej :)

      Usuń
  14. Znam Sarse i tą Nicolą z Pussycat dolls ;P Tak a propo PussyCat dolls to w Korei jeden z najbardziej popularnych raperów, jest jej rodzonym kuzynem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jak się rodzinka udała :)Nie miałam o tym pojęcia :)

      Usuń
  15. Burak Yeter - Tuesday też lubię i zawsze słucham muzyki na słuchawkach, zupełnie inny odbiór utworów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam większość i także lubię. Jedynie utworu Lipnickiej nie znam, muszę to szybko nadrobić :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.