26 września 2017

Kosmetyki z apteki w codziennej pielęgnacji twarzy i biustu

Kosmetyki z apteki są coraz częściej wybierane przez konsumentów i choć popyt na nie wzrasta, to istnieją marki, o których wciąż mało się słyszy. Jedną z nich jest Cera+. Nie widziałam wcześniej żadnej reklamy w telewizji, na próżno szukałam też różnych wzmianek w gazetach na temat tych kosmetyków. Postanowiłam wcielić się w rolę odkrywcy i dziś przedstawię Wam swoją opinię o trzech produktach, które wybrałam sobie z całego dostępnego w mojej aptece asortymentu tej marki.


Wybierając kosmetyki postawiłam przede wszystkim na pielęgnację twarzy i linię Cera+ antyaging, przeznaczoną dla osób, które skończyły 30 lat. W aptece znalazłam krem na dzień, oraz krem pod oczy z tej serii. Wiem, że jest jeszcze krem na noc i żałuję ogromnie, ale go nie spotkałam. Trzeci kosmetyk pochodzi z linii Ciało+ solutions i jest nim ujędrniający krem do pielęgnacji biustu. Po długotrwałym stosowaniu mam jednego głównego faworyta, który swym działaniem wybił się na prowadzenie w moim osobistym rankingu kosmetyków tej marki.


Krem na dzień 30+ Cera+ Antiaging

Krem na dzień 30+ przeznaczony jest dla osób, których skóra cechuję się obniżoną jędrnością i elastycznością, pojawiają się na niej pierwsze zmarszczki i oznaki zmęczenia, o co w dzisiejszych czasach nie trudno. Opakowanie ma standardową pojemność 50ml i mimo codziennej pielęgnacji starcza ono na długo.


Krem na dzień jest lekki i bezzapachowy. Mimo, że komponenty zapachowe są widoczne gdzieś tam na końcu składu, to dla mnie osobiście jest on absolutnie nie wyczuwalny. Będzie sobie świetnie radził nawet z wrażliwą skórą. Moja, w przypadku zbyt agresywnego składu lubi się buntować, ale tutaj nie miało to miejsca.

Kosmetyk zawiera filtr SPF15 i dobrze sprawdzi się o każdej porze roku, a zwłaszcza od jesieni do wiosny. Latem zalecam mocniejszą ochronę przeciwsłoneczną. Dzięki swej lekkiej konsystencji krem jest bardzo wydajny.


Krem na dzień dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia po sobie jednak lekką warstwę. Jest to zapewne spowodowane obecnością oleju arganowego w składzie. Nie powoduje to jednak problemów przy wykonywaniu makijażu. Cera była nawilżona i odżywiona, jednak kosmetyk ten nie wpłynął w żaden sposób na poprawę wyglądu zmarszczek mimicznych.

W zależności od apteki cena oscyluję od 10 do nawet 20zł

Krem pod oczy 30+ Cera+ Antiaging

Kolejnym produktem, który dopasowałam sobie do pary jest krem pod oczy 30+ z tej samej lini przeciwzmarszczkowej co krem do twarzy. Podobnie jak wcześniej opisywany przeze mnie kosmetyk, również i ten zawiera olej arganowy i kwas hialuronowy. Jest lekki i jak w przypadku kremu do twarzy konsystencja mi odpowiadała, tak tutaj czułam się zawiedziona. Zdecydowanie bardziej lubię bogatsze konsystencję kremów pod oczy.


Mimo 15 ml pojemności krem jest nie do zdarcia. Starczył mi na ok 2 miesiące regularnego stosowania. Efekt jaki odczułam po tym okresie to delikatne nawilżenie okolicy oczu, bez efektu wow. Dla mnie nawilżenie było niewystarczające, dlatego więcej tego kremu nie kupię.

Cena: ok 16, 20zł

Ujędrniający krem do pielęgnacji biustu Ciało+ solutions

Na koniec zostawiłam najlepszy ze wszystkich opisywanych dzisiaj przeze mnie kosmetyków tej marki. Ujędrniający krem do pielęgnacji biustu pochodzi z linii Ciało + solutions i jak nie trudno się domyśleć w jej skład wchodzą kosmetyki do pielęgnacji ciała.

 W 100ml opakowaniu mieści się magia, serio. W skład tego kremu wchodzi m.in kolagen, witamina E i hialuronian sodu. Ma on gęstą i treściwą konsystencję i jest to dobry chwyt, gdyż krem trzeba wmasowywać w skórę. Mimo tego nie ma problemu z jego wchłanianiem i po chwili można się ubrać. Zużywając całe opakowanie zauważyłam znaczącą poprawę kondycji skóry biustu i dekoltu. Przede wszystkim była ona dobrze nawilżona, a także odżywiona. Zdecydowanie polepszyła się także jej elastyczność. Dzięki codziennym masażom poprawiła się także jej jędrność. Krem do pielęgnacji skóry biustu działa kompleksowo i choć nie spodziewałam się po nim cudów, to jednak mile mnie zaskoczył.

Cena: ok 22,50zł


Z całej trójki pokazanych przeze mnie kosmetyków tej aptecznej marki zdecydowanie na prowadzenie wspiął się ujędrniający krem do pielęgnacji biustu. Po długotrwałym stosowaniu widać było realne efekty. Co do kosmetyków do twarzy nie wzbudziły one we mnie większego zachwytu. Krem do twarzy był ok, ale ten pod oczy to już nie moja bajka. 


14 komentarzy:

  1. Moja mama kiedyś używała ich produktów i była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem pod oczy i krem na dzień mnie zainteresowały, ale spodziewałam się, że napiszesz o efekcie wow, a tu lipa...średniaczki jakich dużo. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę - warto przejść się do apteki na kosmetyczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję używać tych kosmetyków i świetnie się u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się z nimi spotykam, ale ja ogólnie rzadko kupuję kosmetyki w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna bransoletka, to nowa linia ale ja nie miałam jeszcze niczego marki CERA

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie znam tej firmy. Muszę się jej bliżej przyjrzeć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za profesjonalizm, nawet paznokcie masz pod kolor opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków.
    Może kiedyś się nimi bliżej zainteresuję. :)
    Pazurki - bombowy kolor.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt. Obserwuje, bardzo interesujące nowości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, ale chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka dla mnie kompletnie nieznana. Kosmetyki wydają się warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o proszę właśnie szukam i szukam po haśle "z apteki" bo sama kupiłam Maternea i używam a nie mogę żadnego info znaleźć. napiszesz o nich kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość fajna recenzja. Nie próbowałam tych kosmetyków, ale chyba przyszedł na to czas.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Miło mi,że do mnie zajrzałeś :) Jeśli już jesteś zostaw po sobie jakiś ślad :)

Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów:)

Zostawiając komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.